მოდული 5
წყვილებში ვიმუშავეთ და გავუზიარეთ ერთმანეთს მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომები. ერთმანეთისთვის მიცემული უკუკავშირი საკმაოდ შედეგიანი გამოდგა. მასზე დაყრდნობით შევიტანეთ ცვლილებები ჩვენს ნამუშევრებში. ამასთანავე განვიხილეთ შეფასების ფორმები მოსწავლეთა სავარაუდო ნაშრომისთვის და თუ როგორ შეიძლება თვით მოსწავლეთა ჩართვა ნაშრომთა შეფასების პროცესში. ამ ყველაფრის განხილვის შემდეგ ნათელი გახდა თუ რა ცვლილებები უნდა შეგვეტანა ჩვენს ნამუშევრებში რომ უფრო კონკრეტული და სრულყოფილი გამხდარიყო.
No comments:
Post a Comment